Отзывы на "Advertising and Society"

Advertising and Society
Advertising and Society
  • Рейтинг:
Now revised and updated to reflect the impact of emerging technologies, this new edition of Advertising and Society: Controversies and Consequences examines the evolution of advertising and its influence on society. Expanded with five new chapters covering the impact of emerging technologies, including the evolution of Direct to Consumer (DTC) pharmaceutical advertising; product placement in various media; and the growing intrusiveness of Internet marketing Explores a broad range of topics including alcohol, tobacco, and sex in advertising; the pros and cons of negative political adverts; advergrames; and the use of stereotypes Examines the impact of advertising through its distinctive ‘point/counterpoint’ format –designed to spark discussion and help students understand the complexities of the issues being presented Lends substantial clarity to the subject, uniquely balancing criticism and practice within one text Includes chapter-level overviews and summaries of the topic history and key issues, along with student-friendly features such as ideas for papers and questions for discussion
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.90
  • Рейтинг экспертов 4.77
  • Качество материалов 4.92
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.27
  • Ремонтопригодность 4.36
  • Эффективность выполнения своих функций 4.39
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.07
  • Внешний вид 4.67
  • Удобство в уходе и чистке 4.23
  • Экологическая безопасность 4.70
  • Гарантия на товар 4.22
  • Соответствие стандартам качества 4.77
  • Инновационные технологии 4.20
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.93
  • Энергоэффективность 4.37
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.20
  • Соотношение цена-качество 4.72
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.00
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.37
  • Индекс рекомендаций 4.22
2403 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Advertising and Society».