Отзывы на "Competing in a Service Economy. How to Create a Competitive Advantage Through Service Development and Innovation"

...
  • Рейтинг:
Competing in a Service Economy is a hands-on guide to creating services, with illustrative examples from service-oriented companies including Disney, Ericsson, IKEA, National Association of Convenience Stores, Ritz Carlton, Scandinavian Airline Systems, Sterling Pulp Chemicals, and Telia Mobile. This practical resource for executives, general managers, and managers in marketing, operations, and human resources reveals how to gain a competitive advantage by creating and implementing a strategic plan that will ultimately improve their organization's services. Written by the authors of the best-selling book Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit, this important new book will help business professionals to think and plan strategically to dramatically improve services, service development, and service innovation within their organizations.
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.97
  • Рейтинг экспертов 4.57
  • Качество материалов 4.90
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.05
  • Ремонтопригодность 4.24
  • Эффективность выполнения своих функций 4.29
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.77
  • Внешний вид 4.45
  • Удобство в уходе и чистке 4.02
  • Экологическая безопасность 4.50
  • Гарантия на товар 4.00
  • Соответствие стандартам качества 4.75
  • Инновационные технологии 4.00
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.92
  • Энергоэффективность 4.25
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.00
  • Соотношение цена-качество 4.50
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.07
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.27
  • Индекс рекомендаций 4.00
2283 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Competing in a Service Economy. How to Create a Competitive Advantage Through Service Development and Innovation».