Отзывы на "Ethics in Social Networking and Business 2"

...
  • Рейтинг:
This book, the second of two volumes dedicated to ethics in social networking and business, presents the future and changing paradigms related to ethics, and morality in our interconnected society. This volume analyzes advanced topics, including new technologies, transhumanism and uberization, to provide a more complex, shared and collective environment into why business ethics is essential for managing risks and uncertainties. The Ethics in Social Networking and Business series is the result of a cross-integration of real experiences (from IBM, society and the Rotary Club), transdisciplinary works in decision making, and advances at the boundaries of several scientific fields.
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.97
  • Рейтинг экспертов 4.77
  • Качество материалов 4.92
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.27
  • Ремонтопригодность 4.83
  • Эффективность выполнения своих функций 4.89
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.77
  • Внешний вид 4.37
  • Удобство в уходе и чистке 4.28
  • Экологическая безопасность 4.70
  • Гарантия на товар 4.22
  • Соответствие стандартам качества 4.77
  • Инновационные технологии 4.20
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.98
  • Энергоэффективность 4.87
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.20
  • Соотношение цена-качество 4.72
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.07
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.87
  • Индекс рекомендаций 4.22
2878 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Ethics in Social Networking and Business 2».