Leveraging Constraints for Innovation. New Product Development Essentials from the PDMA

...Нажми для увеличения фото
6 680 ₽Скидка: 21%

5 255 ₽

Товар в наличии
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.97
  • Рейтинг экспертов 4.57
  • Качество материалов 4.96
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.65
  • Ремонтопригодность 4.64
  • Эффективность выполнения своих функций 4.69
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.77
  • Внешний вид 4.45
  • Удобство в уходе и чистке 4.66
  • Экологическая безопасность 4.50
  • Гарантия на товар 4.66
  • Соответствие стандартам качества 4.75
  • Инновационные технологии 4.60
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.96
  • Энергоэффективность 4.65
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.60
  • Соотношение цена-качество 4.56
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.07
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.67
  • Индекс рекомендаций 4.66
2689 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Leveraging Constraints for Innovation. New Product Development Essentials from the PDMA» или его аналог из списка ниже.
Provides managers with actionable insight into a select set of innovation constraints and how to best deal with them This PDMA Essentials Book, the third in this series, provides a framework of individual, organizational, and market and societal constraints that guides managers in identifying specific constraints related to their innovation activities and provides them with corresponding tools and practices to overcome and leverage those constraints. Written by a team of international innovation experts, Leveraging Constraints for Innovation: New Product Development Essentials from the PDMA is presented in three parts. The first part, Individual Constraints, provides insights into how to: simultaneously solve social and commercial needs for greater creativity; apply a multi-stage approach to overcome knowledge sharing in teams; and anticipate and account for psychographic differences among customers during product launch. In the second part, Organizational Constraints, insights emerge that provide guidance on how to: identify and solve for sources of innovation constraints within the company; implement and manage virtual NPD teams; and effectively organize new service development in professional services. The last part, Market Constraints, examines how to: adapt firm capabilities to overcome constraints preventing consumers in low-end and under-resourced markets from purchasing new products; implement inclusive innovation strategies to address markets constrained by underdeveloped infrastructures; develop solutions for women and other disadvantaged market traders in emerging markets. This book: Is a single comprehensive volume that covers the full spectrum of constraint-related strategies and techniques in a coherent, integrated fashion Provides a set of frameworks, techniques, and tools that can be immediately implemented by individuals across firms Offers how-to knowledge on specific tools and methods as applied to innovating products and services when facing constraints as well as for the development of new business models Integrates problem- and solution-based knowledge to enable companies to develop sustainable growth strategies by leveraging constraints and restrictions toward innovation strategies, processes and offerings Leveraging Constraints for Innovation: New Product Development Essentials from the PDMA is an ideal book for all product development professionals, including marketers, engineers, project managers, and business managers in both startups and well-established firms, and from a broad range of industries from heavy manufacturing to the service sector.
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Leveraging Constraints for Innovation. New Product Development Essentials from the PDMA продается в интернет-магазине ЛитРес
Эксперт: Святослав В., товарный критик
Дата рецензии: 16 июля 2025 года
Рекомендация к покупке положительная

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории