Отзывы на "Making Better Decisions. Decision Theory in Practice"

...
  • Рейтинг:
Making Better Decisions introduces readers to some of the principal aspects of decision theory, and examines how these might lead us to make better decisions. Introduces readers to key aspects of decision theory and examines how they might help us make better decisions Presentation of material encourages readers to imagine a situation and make a decision or a judgment Offers a broad coverage of the subject including major insights from several sub-disciplines: microeconomic theory, decision theory, game theory, social choice, statistics, psychology, and philosophy Explains these insights informally in a language that has minimal mathematical notation or jargon, even when describing and interpreting mathematical theorems Critically assesses the theory presented within the text, as well as some of its critiques Includes a web resource for teachers and students
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.97
  • Рейтинг экспертов 4.57
  • Качество материалов 4.93
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.35
  • Ремонтопригодность 4.26
  • Эффективность выполнения своих функций 4.29
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.77
  • Внешний вид 4.65
  • Удобство в уходе и чистке 4.32
  • Экологическая безопасность 4.50
  • Гарантия на товар 4.33
  • Соответствие стандартам качества 4.75
  • Инновационные технологии 4.30
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.92
  • Энергоэффективность 4.25
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.30
  • Соотношение цена-качество 4.53
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.07
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.27
  • Индекс рекомендаций 4.33
2304 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Making Better Decisions. Decision Theory in Practice».