Managing Client Emotions in Forensic Accounting and Fraud Investigation

...

3 934 ₽

Товар в наличии
Ещё от "ЛитРес":
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.54
  • Рейтинг покупателей 4.46
  • Рейтинг экспертов 4.15
  • Качество материалов 4.49
  • Надежность 4.55
  • Простота в использовании 4.91
  • Ремонтопригодность 4.26
  • Эффективность выполнения своих функций 4.24
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.54
  • Безопасность для пользователя4.65
  • Внешний вид 4.61
  • Удобство в уходе и чистке 4.92
  • Экологическая безопасность 4.10
  • Гарантия на товар 4.99
  • Соответствие стандартам качества 4.51
  • Инновационные технологии 4.90
  • Хит продаж 4.54
  • Скорость морального устаревания 4.42
  • Энергоэффективность 4.21
  • Универсальность использования 4.49
  • Наличие дополнительных функций 4.90
  • Соотношение цена-качество 4.19
  • Практичность и удобство хранения 4.45
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.25
  • Индекс рекомендаций 4.99
2315 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Managing Client Emotions in Forensic Accounting and Fraud Investigation» или его аналог из списка ниже.
Manage client emotions in forensic accounting and fraud investigations While many resources exist that outline the primary functional aspects of conducting a forensic accounting or fraud investigation, this book is the first of its kind in addressing the significance of client emotions during investigations and how important the management of those emotions is to the investigation as a whole. Forensic accounting expert Stephen Pedneault has nearly 30 years of experience conducting such fraud investigations, and has become an expert in this form of holistic engagement management. In this comprehensive resource, Pedneault shares his real-world experiences to help the reader understand exactly what role client emotions can play in a fraud investigation, and how to acknowledge and address the emotions of all parties right from the start. Included in the book are pragmatic strategies for managing emotions throughout an engagement, starting with the initial client meeting. Readers will also learn how to develop their own personal approach to managing individuals’ emotions throughout an investigation, which has proven to be much more effective than ignoring or underestimating the role that emotions can play. The book: Is the first resource specifically addressing client emotions in fraud investigations Includes tips for dealing with emotions and managing expectations from the initial meeting Prepares practitioners for future engagements with a new, unique perspective on managing emotions Helps fraud investigators and forensic accountants develop their own personal approaches to dealing with individuals and their emotions For accountants, auditors, fraud investigators, and others in the field, this complete, groundbreaking resource is the quintessential guide to managing client emotions in forensic accounting and fraud investigations.
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Эксперт: Ринат К., ассистент по интернет-покупкам
Дата рецензии: 16 июня 2025 г.
Рекомендация к покупке положительная

Отзывы о товаре

Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Добавить отзыв

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории