Managing Service Level Quality

...Нажми для увеличения фото
19 122 ₽Скидка: 21%

15 040 ₽

Товар в наличии
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.00
  • Рейтинг покупателей 4.06
  • Рейтинг экспертов 4.30
  • Качество материалов 4.09
  • Надежность 4.00
  • Простота в использовании 4.93
  • Ремонтопригодность 4.70
  • Эффективность выполнения своих функций 4.70
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.00
  • Безопасность для пользователя4.60
  • Внешний вид 4.03
  • Удобство в уходе и чистке 4.97
  • Экологическая безопасность 4.30
  • Гарантия на товар 4.99
  • Соответствие стандартам качества 4.03
  • Инновационные технологии 4.90
  • Хит продаж 4.00
  • Скорость морального устаревания 4.07
  • Энергоэффективность 4.73
  • Универсальность использования 4.09
  • Наличие дополнительных функций 4.90
  • Соотношение цена-качество 4.39
  • Практичность и удобство хранения 4.00
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.70
  • Индекс рекомендаций 4.99
2753 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Managing Service Level Quality» или его аналог из списка ниже.
QoS (Quality of Service) and Network Management are old topics. However, the fusion of IP style multimedia and wireless networks (3G) means that network managers who might previously have dealt with one or the other, must now manage and provide service guarantees for the both. This is where Managing Service Level Quality across Wireless and Fixed Networks steps in… It begins by examining the mechanisms that already existed in fixed IP data networks prior to the introduction of probe and agent technology. A look at these later developments is then supplemented with a real-world scenario of how real time application performance monitoring can not only provide service level management but can also aid in root cause analysis. This same model is then applied to a wireless environment examining which elements are required to be able to deliver multimedia services across 2nd and 3rd generation mobile networks, detailing the components of data networking that will assist in guaranteeing service level performance and the constraints placed on those guarantees when passing services over an air interface to a wireless-enabled device. It asks a simple question: will multimedia applications and the guaranteed levels of service required by them work when traversing from fixed to wireless networks? It tracks QoS components and mechanisms of both environments and looks at what will provide the glue in this brave new converged world and also provides empirical data to back up the conclusions drawn. * First book available which applies QoS techniques and technologies to wireless/mobile networks 3G/UMTS * Deals with the search for the real time information that constitutes the «customer experience» in terms of application performance so that service levels can be verified against measurable and relevant data in a true end-to-end manner across both fixed and wireless networks * Presents probe and agent technology * Features a real-world scenario of how real time application performance monitoring can not only provide service level management but can also aid in root cause analysis – this will be of particular interest to practitioner * Analyses which elements are required in order to deliver multimedia services across 2nd and 3rd generation mobile networks * Details the components of data networking that will assist in guaranteeing service level performance Essential reading for Wireless and IP data network professionals/practitioners, network managers and architects, technical consultants, quality assessment engineers, infrastructure vendors, application developers, portal designers, wireline operators, lecturers, postgraduates, senior undergraduate students and industry trainees.
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Эксперт: Евгений Р., шопинг-консультант
Дата рецензии: 28 июня 2025 г.
Рекомендация к покупке положительная

Кредитный калькулятор

Планируете купить "Managing Service Level Quality" в кредит? Расширенный кредитный калькулятор поможет онлайн рассчитать ежемесячный платеж, начисленные проценты и сумму переплаты по потребительскому кредиту.

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории