Отзывы на "Modern Analysis of Customer Surveys. with Applications using R"

...
  • Рейтинг:
Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or service. In practice, many of the customer surveys conducted by business and industry are analyzed in a very simple way, without using models or statistical methods. Typical reports include descriptive statistics and basic graphical displays. As demonstrated in this book, integrating such basic analysis with more advanced tools, provides insights on non-obvious patterns and important relationships between the survey variables. This knowledge can significantly affect the conclusions derived from a survey. Key features: Provides an integrated, case-studies based approach to analysing customer survey data. Presents a general introduction to customer surveys, within an organization’s business cycle. Contains classical techniques with modern and non standard tools. Focuses on probabilistic techniques from the area of statistics/data analysis and covers all major recent developments. Accompanied by a supporting website containing datasets and R scripts. Customer survey specialists, quality managers and market researchers will benefit from this book as well as specialists in marketing, data mining and business intelligence fields.
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.96
  • Рейтинг экспертов 4.57
  • Качество материалов 4.95
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.55
  • Ремонтопригодность 4.51
  • Эффективность выполнения своих функций 4.59
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.67
  • Внешний вид 4.15
  • Удобство в уходе и чистке 4.55
  • Экологическая безопасность 4.50
  • Гарантия на товар 4.55
  • Соответствие стандартам качества 4.75
  • Инновационные технологии 4.50
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.95
  • Энергоэффективность 4.55
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.50
  • Соотношение цена-качество 4.55
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.57
  • Индекс рекомендаций 4.55
2564 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Modern Analysis of Customer Surveys. with Applications using R».