Отзывы на "Pay Attention!. How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback"

...
  • Рейтинг:
Make customer feedback work for your business. Customers are speaking loud and clear through a miriad of mediums. Evidence shows that customers will no longer stand for the hurried and complacent service that has become the norm. They are looking for a positive, memorable experience. Organizations that provide that level of service will earn their loyalty. Customers base their decisions on nothing more than a positive or negative review of your product and/or service. Pay Attention! paves the way. Your company wins when you: Understand Customer Expectations Embrace and implement The RATER Factors Define who you are and what you offer Become E.T.D.B.W. (Easy To Do Business With) Connect with your audience in all mediums React appropriately and respond immediately to customer feedback Recover sincerely when things go wrong All you need is to Pay Attention!
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.97
  • Рейтинг экспертов 4.47
  • Качество материалов 4.97
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.74
  • Ремонтопригодность 4.16
  • Эффективность выполнения своих функций 4.19
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.77
  • Внешний вид 4.64
  • Удобство в уходе и чистке 4.71
  • Экологическая безопасность 4.40
  • Гарантия на товар 4.77
  • Соответствие стандартам качества 4.74
  • Инновационные технологии 4.70
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.91
  • Энергоэффективность 4.14
  • Универсальность использования 4.97
  • Наличие дополнительных функций 4.70
  • Соотношение цена-качество 4.47
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.07
  • Возможность персонализации 4.07
  • Ликвидность 4.17
  • Индекс рекомендаций 4.77
2225 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Pay Attention!. How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback».