Отзывы на "Place. An Introduction"

...
  • Рейтинг:
Thoroughly revised and updated, this text introduces students of human geography and allied disciplines to the fundamental concept of place, combining discussion about everyday uses of the term with the complex theoretical debates that have grown up around it. • A thoroughly revised and updated edition of this highly successful short introduction to place • Features a new chapter on the use of place in non-geographical arenas, such as in ecological theory, art theory and practice, philosophy, and social theory • Combines discussion about everyday uses of the term ‘place’ with the more complex theoretical debates that have grown up around it • Uses familiar stories drawn from the news, popular culture, and everyday life as a way to explain abstract ideas and debates • Traces the development of the concept from the 1950s through its subsequent appropriation by cultural geographers, and the linking of place to politics
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.96
  • Рейтинг экспертов 4.57
  • Качество материалов 4.93
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.35
  • Ремонтопригодность 4.43
  • Эффективность выполнения своих функций 4.49
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.67
  • Внешний вид 4.35
  • Удобство в уходе и чистке 4.34
  • Экологическая безопасность 4.50
  • Гарантия на товар 4.33
  • Соответствие стандартам качества 4.75
  • Инновационные технологии 4.30
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.94
  • Энергоэффективность 4.45
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.30
  • Соотношение цена-качество 4.53
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.47
  • Индекс рекомендаций 4.33
2478 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Place. An Introduction».