Play, Talk, Learn: Promising Practices in Youth Mentoring. New Directions for Youth Development, Number 126

...Нажми для увеличения фото
3 576 ₽Скидка: 21%

2 813 ₽

Товар в наличии
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.96
  • Рейтинг экспертов 4.57
  • Качество материалов 4.95
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.55
  • Ремонтопригодность 4.40
  • Эффективность выполнения своих функций 4.49
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.67
  • Внешний вид 4.05
  • Удобство в уходе и чистке 4.54
  • Экологическая безопасность 4.50
  • Гарантия на товар 4.55
  • Соответствие стандартам качества 4.75
  • Инновационные технологии 4.50
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.94
  • Энергоэффективность 4.45
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.50
  • Соотношение цена-качество 4.55
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.47
  • Индекс рекомендаций 4.55
2455 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Play, Talk, Learn: Promising Practices in Youth Mentoring. New Directions for Youth Development, Number 126» или его аналог из списка ниже.
This volume brings together the findings from separate studies of community-based and school-based mentoring to unpack the common response to the question of what makes youth mentoring work. A debate that was alive in 2002, when the first New Directions for Youth Development volume on mentoring, edited by Jean Rhodes, was published, centers on whether goal-oriented or relationship-focused interactions (conversations and activities) prove to be more essential for effective youth mentoring. The consensus appeared then to be that the mentoring context defined the answer: in workplace mentoring with teens, an instrumental relationship was deemed essential and resulted in larger impacts, while in the community setting, the developmental relationship was the key ingredient of change. Recent large-scale studies of school-based mentoring have raised this question once again and suggest that understanding how developmental and instrumental relationship styles manifest through goal-directed and relational interactions is essential to effective practice. Because the contexts in which youth mentoring occurs (in the community, in school during the day, or in a structured program after school) affect what happens in the mentor-mentee pair, our goal was to bring together a diverse group of researchers to describe the focus, purpose, and authorship of the mentoring interactions that happen in these contexts in order to help mentors and program staff better understand how youth mentoring relationships can be effective. This is the 126th issue of New Directions for Youth Development the Jossey-Bass quarterly report series dedicated to bringing together everyone concerned with helping young people, including scholars, practitioners, and people from different disciplines and professions. The result is a unique resource presenting thoughtful, multi-faceted approaches to helping our youth develop into responsible, stable, well-rounded citizens.
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Эксперт: Ростислав Т., специалист по потребительским товарам
Дата рецензии: 18 июня 2025 г.
Рекомендация к покупке положительная

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории