Отзывы на "Research Methods in Intercultural Communication"

...
  • Рейтинг:
Research Methods in Intercultural Communication introduces and contextualizes the most important methodological issues in the field for upper-level undergraduate and graduate students. Examples of these issues are which paradigms and how to research multilingually, interculturally and ethnically. Provides the first dedicated and most comprehensive volume on research methods in intercultural communication research in the last 30 years Explains new and emerging methods, as well as more established ones. These include: Matched Guise Technique, Discourse Completion Task, Critical Incident Technique, Critical Discourse Analysis, Ethnography, Virtual Ethnography, Corpus Analysis, Multimodality, Conversation Analysis, Narrative Analysis, Questionnaire and Interview. Assists readers in determining the most suitable method for various research questions, conceptualizing the research process, interpreting results, and drawing conclusions Supports students from start to finish with key terms, suggestions for further reading, research summaries, and sound guidance from experienced scholars and researchers
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.96
  • Рейтинг экспертов 4.77
  • Качество материалов 4.92
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.27
  • Ремонтопригодность 4.17
  • Эффективность выполнения своих функций 4.19
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.67
  • Внешний вид 4.77
  • Удобство в уходе и чистке 4.21
  • Экологическая безопасность 4.70
  • Гарантия на товар 4.22
  • Соответствие стандартам качества 4.77
  • Инновационные технологии 4.20
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.91
  • Энергоэффективность 4.17
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.20
  • Соотношение цена-качество 4.72
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.17
  • Индекс рекомендаций 4.22
2224 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Research Methods in Intercultural Communication».