Strategic Analytics. Integrating Management Science and Strategy

...Нажми для увеличения фото
17 024 ₽Скидка: 21%

13 390 ₽

Товар в наличии
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.96
  • Рейтинг экспертов 4.57
  • Качество материалов 4.96
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.65
  • Ремонтопригодность 4.82
  • Эффективность выполнения своих функций 4.89
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.67
  • Внешний вид 4.25
  • Удобство в уходе и чистке 4.68
  • Экологическая безопасность 4.50
  • Гарантия на товар 4.66
  • Соответствие стандартам качества 4.75
  • Инновационные технологии 4.60
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.98
  • Энергоэффективность 4.85
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.60
  • Соотношение цена-качество 4.56
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.87
  • Индекс рекомендаций 4.66
2872 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Strategic Analytics. Integrating Management Science and Strategy» или его аналог из списка ниже.
Defines common ground at the interface of strategy and management science and unites the topics with an original approach vital for strategy students, researchers and managers Strategic Analytics: Integrating Management Science and Strategy combines strategy content with strategy process through the lenses of management science, masterfully defining the common ground that unites both fields. Each chapter starts with the perspective of a certain strategy problem, such as competition, but continues with an explanation of the strategy process using management science tools such as simulation. Facilitating the process of strategic decision making through the lens of management science, the author integrates topics that are usually in conflict for MBAs: strategy and quantitative methods. Strategic Analytics features multiple international real-life case studies and examples, business issues for further research and theory review questions and exercises at the end of each chapter. Strategic Analytics starts by introducing readers to strategic management. It then goes on to cover: managerial capabilities for a complex world; politics, economy, society, technology, and environment; external environments known as exogenous factors (PESTE) and endogenous factors (industry); industry dynamics; industry evolution; competitive advantage; dynamic resource management; organisational design; performance measurement system; the life cycle of organisations from start-ups; maturity for maintaining profitability and growth; and finally, regeneration. Developed from the author's own Strategy Analytics course at Warwick Business School, personal experience as consultant, and in consultation with other leading scholars Uses management science to facilitate the process of strategic decision making Chapters structured with chapter objectives, summaries, short case studies, tables, student exercises, references and management science models Accompanied by a supporting website Aimed at both academics and practitioners, Strategic Analytics is an ideal text for postgraduates and advanced undergraduate students of business and management.
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Эксперт: Сергей К., специалист по e-commerce
Дата рецензии: 23 июня 2025 г.
Рекомендация к покупке положительная

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории