Strategic Communication Theory and Practice

...Нажми для увеличения фото
10 770 ₽Скидка: 13%

9 354 ₽

Товар в наличии
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.96
  • Рейтинг экспертов 4.77
  • Качество материалов 4.91
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.17
  • Ремонтопригодность 4.94
  • Эффективность выполнения своих функций 4.99
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.67
  • Внешний вид 4.47
  • Удобство в уходе и чистке 4.19
  • Экологическая безопасность 4.70
  • Гарантия на товар 4.11
  • Соответствие стандартам качества 4.77
  • Инновационные технологии 4.10
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.99
  • Энергоэффективность 4.97
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.10
  • Соотношение цена-качество 4.71
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.97
  • Индекс рекомендаций 4.11
2988 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Strategic Communication Theory and Practice» или его аналог из списка ниже.
A guide to strategic communication that can be applied across a range of subfields at all three levels—grand strategic, strategic, and tactical communication Communication is a core function of every human organization so when you work with communication you are working with the very core of the organization. Written for students, academics, and professionals, Strategic Communication Theory and Practice: The Cocreational Model argues for a single unified field of strategic communication based in the three large core subfields of public relations, marketing communication, and health communication, as well as strategic communicators working in many other subfields such as political communication, issues management, crisis communication, risk communication, environmental and science communication, social movements, counter terrorism communication, public diplomacy, public safety and disaster management, and others. Strategic Communication Theory and Practice is built around a cocreational model that shifts the focus from organizational needs and the messages crafted to achieve them, to a publics-centered view placing publics and their ability to cocreate new meanings squarely in the center of strategic communication theory and practice. The author—a noted expert in the field—outlines the theories, campaign strategies, common issues, and cutting edge challenges facing strategic communication, including the role of social media, ethics, and intercultural strategic communication. As the author explains, the term «strategic communication» properly refers only to the planned campaigns that grow out of research and understanding what publics think and want. This vital resource answers the questions of whether, and how, strategic-level skills can be used across fields, as it: Explores the role of theory and the cocreational meta-theory in strategic communication Outlines ethical practices and problems in the field Includes information on basic campaign strategies Offers the most recent information on risk communication, preparedness and terrorism communication, and employment in strategic communication Redefines major concepts, such as publics, from a cocreational perspective
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Эксперт: Юрий Л., специалист по онлайн-шопингу
Дата рецензии: 17 июня 2025 г.
Рекомендация к покупке положительная

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории