Отзывы на "The Handbook of Media and Mass Communication Theory"

...
  • Рейтинг:
The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication. Focuses on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication Includes essays from a variety of global contexts, from Asia and the Middle East to the Americas Gives niche theories new life in several essays that use them to illuminate their application in specific contexts Features coverage of a wide variety of theoretical perspectives Pays close attention to the use of theory in understanding new communication contexts, such as social media 2 Volumes Volumes are aslo available for individual purchase
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.97
  • Рейтинг экспертов 4.77
  • Качество материалов 4.94
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.47
  • Ремонтопригодность 4.47
  • Эффективность выполнения своих функций 4.49
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.77
  • Внешний вид 4.77
  • Удобство в уходе и чистке 4.44
  • Экологическая безопасность 4.70
  • Гарантия на товар 4.44
  • Соответствие стандартам качества 4.77
  • Инновационные технологии 4.40
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.94
  • Энергоэффективность 4.47
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.40
  • Соотношение цена-качество 4.74
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.07
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.47
  • Индекс рекомендаций 4.44
2506 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «The Handbook of Media and Mass Communication Theory».