Отзывы на "Unleashing the Power of PR. A Contrarian's Guide to Marketing and Communication"

...
  • Рейтинг:
Using dozens of case studies from well-known companies such as General Electric, FedEx, Procter & Gamble, Merck, Boeing, and Intel, Delahaye president and public relations scientist Mark Weiner offers a research-based model for creating and implementing public relations programs that will generate desired results and improve an organization’s ROI. Written as a highly accessible hands-on guide, Unleashing the Power of PR explains how to use market research methods to plan and evaluate public relations programs scientifically. The author explores the benefit of learning to speak to senior executives in a way that will improve communications and ultimately help strengthen PR performance and results. In addition, the book debunks common myths—such as “PR is impossible to measure!”—that undercut the effectiveness of PR and obscure its real value.
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.97
  • Рейтинг экспертов 4.47
  • Качество материалов 4.99
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.94
  • Ремонтопригодность 4.00
  • Эффективность выполнения своих функций 4.09
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.77
  • Внешний вид 4.04
  • Удобство в уходе и чистке 4.90
  • Экологическая безопасность 4.40
  • Гарантия на товар 4.99
  • Соответствие стандартам качества 4.74
  • Инновационные технологии 4.90
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.90
  • Энергоэффективность 4.04
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.90
  • Соотношение цена-качество 4.49
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.07
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.07
  • Индекс рекомендаций 4.99
2051 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Unleashing the Power of PR. A Contrarian's Guide to Marketing and Communication».