Отзывы на "Value Creation in Management Accounting and Strategic Management"

...
  • Рейтинг:
This book explores two combined approaches (strategy and accounting) from a cross-disciplinary perspective in order to improve knowledge of value creation in various contexts. Existing studies on this topic have generally adopted a purely account-based or strategy-oriented approach to address this issue. However, this book draws upon a number of well-defined theoretical and empirical backgrounds and methodologies. Since the 1980s, many changes have occurred and companies have increasingly focused their strategies on value creation. Consequently, new strategic directions have emerged, especially for managerial accounting. Management accounting and alignment with strategy could thus improve performance. This book encourages further thought and reflection on these issues which should be pursued in the future as firms face new challenges associated with the acceleration of digital transformation.
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.97
  • Рейтинг экспертов 4.77
  • Качество материалов 4.96
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.67
  • Ремонтопригодность 4.96
  • Эффективность выполнения своих функций 4.99
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.77
  • Внешний вид 4.67
  • Удобство в уходе и чистке 4.69
  • Экологическая безопасность 4.70
  • Гарантия на товар 4.66
  • Соответствие стандартам качества 4.77
  • Инновационные технологии 4.60
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.99
  • Энергоэффективность 4.97
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.60
  • Соотношение цена-качество 4.76
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.07
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.97
  • Индекс рекомендаций 4.66
3003 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Value Creation in Management Accounting and Strategic Management».