Отзывы на "Best Practices In Influencer Marketing"

...
  • Рейтинг:
The internet and online communications, including social media, have had a marked impact on how businesses in both business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) environments engage with their audiences. Paid advertising efforts have, for some companies, taken a back seat to marketing in ways that leverage online communication to influence their audiences – driving people to their websites where they may engage with the brand and, ultimately, make a purchase decision.

"Influencer marketing" has become a big buzzword in this new environment. It's a term that refers to leveraging the influence of key people and businesses to support your brand and spread the word about your products and services through their own social channels.

Influencer marketing means different things to different people and is approached in a variety of ways. In this book, digital marketing experts share their definitions, best practices and case examples to help you determine whether this form of marketing would work for you and, if so, how to make it happen!
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.99
  • Рейтинг покупателей 3.97
  • Рейтинг экспертов 4.79
  • Качество материалов 4.92
  • Надежность 4.99
  • Простота в использовании 4.27
  • Ремонтопригодность 4.89
  • Эффективность выполнения своих функций 4.89
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.99
  • Безопасность для пользователя4.79
  • Внешний вид 4.97
  • Удобство в уходе и чистке 4.28
  • Экологическая безопасность 4.72
  • Гарантия на товар 4.22
  • Соответствие стандартам качества 4.97
  • Инновационные технологии 4.21
  • Хит продаж 4.99
  • Скорость морального устаревания 4.98
  • Энергоэффективность 4.87
  • Универсальность использования 4.94
  • Наличие дополнительных функций 4.22
  • Соотношение цена-качество 3.72
  • Практичность и удобство хранения 4.99
  • Стабильность работы в различных условиях 4.27
  • Возможность персонализации 4.04
  • Ликвидность 4.89
  • Индекс рекомендаций 3.22