Отзывы на "Copy Paste: How Advertising Recycles Ideas"

Copy Paste: How Advertising Recycles Ideas
Английский язык Формат 240x300
Copy Paste: How Advertising Recycles Ideas
  • Рейтинг:
Books about advertising are, more often than not, supposed to act as sources of inspiration. Copy Paste daringly takes the opposite tack. It is not that the hoards of adverts compiled here are lacking in artistic merit. Au Contraire! The showcased advertisements have been presented at major industry conferences and have won prestigious awards. Another common trait among the campaigns that Copy Paste presents is that all of them are reproductions. Whether that is the result of deliberate plagiarism or unlucky coincidence remains an open question. Copy Paste provides the images and allows the reader to make the judgment call. A visual lesson in originality: selected campaigns possess unique hashtags that allow readers to interact with Joe la Pompe’s extensive research, cast their opinion online, and make their own judgements. Copy Paste, Joe la Pompe’s third book, campaigns for more creativity. Through over six hundred ad campaigns featuring under three hundred original concepts, the volume begs the question: coincidence, phenomenon, or shameless plagiarism? To decide, you will have to read it – at least twice.
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.83
  • Рейтинг покупателей 3.30
  • Рейтинг экспертов 4.68
  • Качество материалов 4.35
  • Надежность 4.88
  • Простота в использовании 4.56
  • Ремонтопригодность 4.58
  • Эффективность выполнения своих функций 4.53
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.83
  • Безопасность для пользователя4.08
  • Внешний вид 4.86
  • Удобство в уходе и чистке 4.55
  • Экологическая безопасность 4.62
  • Гарантия на товар 4.55
  • Соответствие стандартам качества 4.86
  • Инновационные технологии 4.50
  • Хит продаж 4.83
  • Скорость морального устаревания 4.35
  • Энергоэффективность 4.56
  • Универсальность использования 4.31
  • Наличие дополнительных функций 4.52
  • Соотношение цена-качество 3.65
  • Практичность и удобство хранения 4.38
  • Стабильность работы в различных условиях 4.20
  • Возможность персонализации 4.01
  • Ликвидность 4.58
  • Индекс рекомендаций 3.55