Organizational Change. Creating Change Through Strategic Communication

...
7 392 ₽Скидка: 21%

5 816 ₽

Товар в наличии
Ещё от "ЛитРес":
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.96
  • Рейтинг экспертов 4.77
  • Качество материалов 4.97
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.77
  • Ремонтопригодность 4.19
  • Эффективность выполнения своих функций 4.19
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.67
  • Внешний вид 4.97
  • Удобство в уходе и чистке 4.71
  • Экологическая безопасность 4.70
  • Гарантия на товар 4.77
  • Соответствие стандартам качества 4.77
  • Инновационные технологии 4.70
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.91
  • Энергоэффективность 4.17
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.70
  • Соотношение цена-качество 4.77
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.17
  • Индекс рекомендаций 4.77
2245 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Organizational Change. Creating Change Through Strategic Communication» или его аналог из списка ниже.
A comprehensive guide to essential theories and practices of change creation and implementation Organizational Change provides an essential overview to implementing deliberate and focused change through effective communication strategies. Author Laurie Lewis integrates academic rigor with real-world case studies to provide a comprehensive examination of both theoretical and pragmatic approaches to alterations and modifications of organizational structures. Emphasizing the importance of formal and informal communication in implementation of change, this text investigates methods of information dissemination and examines various channels for communicating change. Coverage of stakeholder relationships, concepts of uncertainty and resistance, assessing change outcomes, and more provides readers with a solid foundational knowledge of change dynamics in organizations. Extensively revised and updated, this second edition provides new case studies on topics such as design of input solicitation, and current research in areas including the persuasive effects of sidedness or inoculation, and socially supportive communication. Improved pedagogical tools, streamlined organization of topics, and additional charts, graphs, and images reinforce efficient presentation of material and increase reader retention and comprehension. Examines empirical, theoretical, and conceptual approaches to strategic communication during organization change Explores key elements of change, appropriate communication strategies, and outcome evaluation methods Presents adaptive and programmatic strategic implementation models Provides studies of real-world companies and actual research on organizational change Debunks popular myths and clarifies misunderstandings of research and theory on implementation of change Demonstrates how Individuals, groups, and entire organizations can create change and influence implementation. Organizational Change provides a thorough survey of the communication and implementation strategies, methods, and conceptual foundations of change in public and private sector organizations, suitable for undergraduate and graduate study and practitioners with interest in complex change implementation.
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Эксперт: Роман Петров, консультант по маркетплейсам
Дата рецензии: 12 июня 2025 г.
Рекомендация к покупке положительная

Отзывы о товаре

Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Добавить отзыв

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории