Отзывы на "Statistical Methods in Customer Relationship Management"

...
  • Рейтинг:
Statistical Methods in Customer Relationship Management focuses on the quantitative and modeling aspects of customer management strategies that lead to future firm profitability, with emphasis on developing an understanding of Customer Relationship Management (CRM) models as the guiding concept for profitable customer management. To understand and explore the functioning of CRM models, this book traces the management strategies throughout a customer’s tenure with a firm. Furthermore, the book explores in detail CRM models for customer acquisition, customer retention, customer acquisition and retention, customer churn, and customer win back. Statistical Methods in Customer Relationship Management: Provides an overview of a CRM system, introducing key concepts and metrics needed to understand and implement these models. Focuses on five CRM models: customer acquisition, customer retention, customer churn, and customer win back with supporting case studies. Explores each model in detail, from investigating the need for CRM models to looking at the future of the models. Presents models and concepts that span across the introductory, advanced, and specialist levels. Academics and practitioners involved in the area of CRM as well as instructors of applied statistics and quantitative marketing courses will benefit from this book.
Спасибо Ваш отзыв будет опубликован после проверки модераторами.
Написать отзыв
  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.96
  • Рейтинг экспертов 4.77
  • Качество материалов 4.94
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.47
  • Ремонтопригодность 4.45
  • Эффективность выполнения своих функций 4.49
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.67
  • Внешний вид 4.57
  • Удобство в уходе и чистке 4.44
  • Экологическая безопасность 4.70
  • Гарантия на товар 4.44
  • Соответствие стандартам качества 4.77
  • Инновационные технологии 4.40
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.94
  • Энергоэффективность 4.47
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.40
  • Соотношение цена-качество 4.74
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.47
  • Индекс рекомендаций 4.44
2498 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Statistical Methods in Customer Relationship Management».