Statistical Methods in e-Commerce Research

...Нажми для увеличения фото
17 148 ₽Скидка: 21%

13 487 ₽

Товар в наличии
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.00
  • Рейтинг покупателей 4.06
  • Рейтинг экспертов 4.30
  • Качество материалов 4.02
  • Надежность 4.00
  • Простота в использовании 4.23
  • Ремонтопригодность 4.18
  • Эффективность выполнения своих функций 4.10
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.00
  • Безопасность для пользователя4.60
  • Внешний вид 4.83
  • Удобство в уходе и чистке 4.21
  • Экологическая безопасность 4.30
  • Гарантия на товар 4.22
  • Соответствие стандартам качества 4.03
  • Инновационные технологии 4.20
  • Хит продаж 4.00
  • Скорость морального устаревания 4.01
  • Энергоэффективность 4.13
  • Универсальность использования 4.09
  • Наличие дополнительных функций 4.20
  • Соотношение цена-качество 4.32
  • Практичность и удобство хранения 4.00
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.10
  • Индекс рекомендаций 4.22
2232 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Statistical Methods in e-Commerce Research» или его аналог из списка ниже.
This groundbreaking book introduces the application of statistical methodologies to e-Commerce data With the expanding presence of technology in today's economic market, the use of the Internet for buying, selling, and investing is growing more popular and public in nature. Statistical Methods in e-Commerce Research is the first book of its kind to focus on the statistical models and methods that are essential in order to analyze information from electronic-commerce (e-Commerce) transactions, identify the challenges that arise with new e-Commerce data structures, and discover new knowledge about consumer activity. This collection gathers over thirty researchers and practitioners from the fields of statistics, computer science, information systems, and marketing to discuss the growing use of statistical methods in e-Commerce research. From privacy protection to economic impact, the book first identifies the many obstacles that are encountered while collecting, cleaning, exploring, and analyzing e-Commerce data. Solutions to these problems are then suggested using established and newly developed statistical and data mining methods. Finally, a look into the future of this evolving area of study is provided through an in-depth discussion of the emerging methods for conducting e-Commerce research. Statistical Methods in e-Commerce Research successfully bridges the gap between statistics and e-Commerce, introducing a statistical approach to solving challenges that arise in the context of online transactions, while also introducing a wide range of e-Commerce applications and problems where novel statistical methodology is warranted. It is an ideal text for courses on e-Commerce at the upper-undergraduate and graduate levels and also serves as a valuable reference for researchers and analysts across a wide array of subject areas, including economics, marketing, and information systems who would like to gain a deeper understanding of the use of statistics in their work.
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Эксперт: Ростислав Т., специалист по потребительским товарам
Дата рецензии: 15 июня 2025 г.
Рекомендация к покупке положительная

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории