Managing Customer Experience and Relationships

...Нажми для увеличения фото
10 452 ₽Скидка: 13%

9 078 ₽

Товар в наличии
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.96
  • Рейтинг экспертов 4.77
  • Качество материалов 4.96
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.67
  • Ремонтопригодность 4.72
  • Эффективность выполнения своих функций 4.79
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.67
  • Внешний вид 4.27
  • Удобство в уходе и чистке 4.67
  • Экологическая безопасность 4.70
  • Гарантия на товар 4.66
  • Соответствие стандартам качества 4.77
  • Инновационные технологии 4.60
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.97
  • Энергоэффективность 4.77
  • Универсальность использования 4.99
  • Наличие дополнительных функций 4.60
  • Соотношение цена-качество 4.76
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.06
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.77
  • Индекс рекомендаций 4.66
2776 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Managing Customer Experience and Relationships» или его аналог из списка ниже.
Boost profits, margins, and customer loyalty with more effective CRM strategy Managing Customer Experience and Relationships, Third Edition positions the customer as central to long-term strategy, and provides essential guidance toward optimizing that relationship for the long haul. By gaining a deep understanding of this critical dynamic, you'll become better able to build and manage the customer base that drives revenue and generates higher margins. A practical framework for implementing the IDIC model merges theory, case studies, and strategic analysis to provide a ready blueprint for execution, and in-depth discussion of communication, metrics, analytics, and more allows you to optimize the relationship on both sides of the table. This new third edition includes updated examples, case studies, and references, alongside insightful contributions from global industry leaders to give you a well-rounded, broadly-applicable knowledge base and a more effective CRM strategy. Ancillary materials include a sample syllabus, PowerPoints, chapter questions, and a test bank, facilitating use in any classroom or training session. The increased reliance on customer relationship management has revealed a strong need for knowledgeable practitioners who can deploy effective initiatives. This book provides a robust foundation in CRM principles and practices, to help any business achieve higher customer satisfaction. Understand the fundamental principles of the customer relationship Implement the IDIC model to improve CRM ROI Identify essential metrics for CRM evaluation and optimization Increase customer loyalty to drive profits and boost margins Sustainable success comes from the customer. If your company is to meet performance and profitability goals, effective customer relationship management is the biggest weapon in your arsenal—but it must be used appropriately. Managing Customer Experience and Relationships, Third Edition provides the information, practical framework, and expert insight you need to implement winning CRM strategy.
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Эксперт: Светлана М., персональный онлайн-шопер
Дата рецензии: 15 июня 2025 г.
Рекомендация к покупке положительная

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории