Managing the New Customer Relationship

...Нажми для увеличения фото
4 927 ₽Скидка: 21%

3 876 ₽

Товар в наличии
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.00
  • Рейтинг покупателей 4.08
  • Рейтинг экспертов 4.30
  • Качество материалов 4.00
  • Надежность 4.00
  • Простота в использовании 4.03
  • Ремонтопригодность 4.78
  • Эффективность выполнения своих функций 4.70
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.00
  • Безопасность для пользователя4.80
  • Внешний вид 4.83
  • Удобство в уходе и чистке 4.07
  • Экологическая безопасность 4.30
  • Гарантия на товар 4.00
  • Соответствие стандартам качества 4.03
  • Инновационные технологии 4.00
  • Хит продаж 4.00
  • Скорость морального устаревания 4.07
  • Энергоэффективность 4.73
  • Универсальность использования 4.09
  • Наличие дополнительных функций 4.00
  • Соотношение цена-качество 4.30
  • Практичность и удобство хранения 4.00
  • Стабильность работы в различных условиях 4.08
  • Возможность персонализации 4.09
  • Ликвидность 4.70
  • Индекс рекомендаций 4.00
2815 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Managing the New Customer Relationship» или его аналог из списка ниже.
Praise for MANAGING THE NEW CUSTOMER RELATIONSHIP “Gordon delivers an impressive synthesis of the newest methods for engaging customers in relationships that last. No organization today can succeed without the mastery of customer relationship management strategy fundamentals. But to win in the decades ahead, you must also understand and capitalize on the rapidly evolving social computing, mobility and customer analytics technologies described in this book. Checklists, self-assessments and graphical frameworks deliver pragmatic value for the practicing manager.” – William Band, Vice-President, Principal Analyst, Forrester Research Inc., Cambridge, MA “A very comprehensive and practical book on managing relationships with existing customers in the age of social media! I particularly enjoyed reading chapters on teaching customers new behaviors, which were illustrated by excellent case studies.” – Jagdish N. Sheth, Ph.D. , Charles H. Kellstadt Professor of Marketing, Emory University, Atlanta, GA “The strategic breadth and depth of this book is impressive as Gordon explores the new customer and how to plan and manage the new customer relationship. I found his review of strategies, techniques and technologies for social, mobile, mass customization and customer analytics to be particularly insightful. Gordon urges marketers to live and breathe one-through-one marketing and to master social engagement techniques. The checklists, cases and examples make the content grounded and actionable. This is an important, current and detailed book to which every organization should pay close attention to improve customer relationships and create shareholder value.” – Marcus Ruebsam, Vice-President, Line-of-Business Marketing Solutions, SAP AG, Walldorf, Germany “There are many books on CRM, but I recommend this one because Gordon’s book does what others do not. He considers CRM strategy and evolves it to recognize a new customer, one who is always connected, socially available and influential. The book doesn’t just discuss many point solutions for specific marketing challenges; it integrates technology with strategy, people, process and customer analytics to develop relationships continuously. This book is a broad and deep exploration of CRM, providing practical, fact-based perspectives that every company can use to validate and rethink their customer and stakeholder relationships.” – Helmuth Cepeda, Small, Medium and Distribution Director, Microsoft Mexico, Mexico City, Mexico Marketing has changed fundamentally in the last few years and has become an entirely new discipline, one that focuses on a new customer and a new relationship, framed by new principles, strategies, processes, roles and tactics. Individual customers are economically targeted and served, and treated as segments of one rather than members of a target market. Word of mouth and recommendations are vital as customers influence one another more than a company can do within its own advertising or customer dialogs. Today’s customer is always online, accessible and connected. Now marketing is not only direct and customer-specific but a continuous process by which companies seek to engage customers and be progressively more relevant, attractive and valuable. This is the era of a new customer relationship—an individual relationship that is social, mobile and local, influenced by peers and shaped by cognitive, behavioural and social psychological principles. New techniques, processes and technologies transform what it means to implement marketing strategy and achieve improved business results. The new customer relationship requires that even those companies t
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 09.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Managing the New Customer Relationship продается в интернет-магазине ЛитРес
Эксперт: Светлана М., персональный онлайн-шопер
Дата рецензии: 25 июля 2025 года
Рекомендация к покупке положительная

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Часто задаваемые вопросы

Для покупки нажмите Купить, перейдите в интернет-магазин "ЛитРес", добавьте товары в корзину и оформите заказ.
Оплатить покупку возможно банковскими картами, банковским переводом, наличными при получении. Перечень всех способов оплаты доступен при оформлении заказа.
Заказ может быть доставлен курьерской службой, транспортными компаниями, Почтой России. Возможен самовывоз из пунктов выдачи и постаматов. Способ доставки выбирается при оформлении заказа.
Сроки доставки зависят от региона. Обычно это от 1 до 7 рабочих дней. Транспортировка в отдаленные регионы или позиций "под заказ" может достигать до 1 месяца. Точную информацию можно уточнить в карточке товара или у менеджера.
Да, в соответствии с законом «О защите прав потребителя» вы можете вернуть товар в течение 14 дней, если он не был в употреблении и сохранена упаковка.
Да, на большинство товаров предоставляется гарантия от производителя. Срок гарантии указан в описании товара.

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории