Your Customer Rules!. Delivering the Me2B Experiences That Today's Customers Demand

...Нажми для увеличения фото
2 877 ₽Скидка: 21%

2 267 ₽

Товар в наличии
  Узнать о снижении стоимости
Отправим письмо при снижении стоимости.

Рекомендательный сервис

  • Общий рейтинг 4.79
  • Рейтинг покупателей 4.97
  • Рейтинг экспертов 4.47
  • Качество материалов 4.95
  • Надежность 4.77
  • Простота в использовании 4.54
  • Ремонтопригодность 4.26
  • Эффективность выполнения своих функций 4.29
  • Коэффициент удивления "Вау!" 4.79
  • Безопасность для пользователя4.77
  • Внешний вид 4.64
  • Удобство в уходе и чистке 4.52
  • Экологическая безопасность 4.40
  • Гарантия на товар 4.55
  • Соответствие стандартам качества 4.74
  • Инновационные технологии 4.50
  • Хит продаж 4.79
  • Скорость морального устаревания 4.92
  • Энергоэффективность 4.24
  • Универсальность использования 4.97
  • Наличие дополнительных функций 4.50
  • Соотношение цена-качество 4.45
  • Практичность и удобство хранения 4.97
  • Стабильность работы в различных условиях 4.07
  • Возможность персонализации 4.07
  • Ликвидность 4.27
  • Индекс рекомендаций 4.55
2302 покупателей и эксперты портала 1ya.ru рекомендуют к покупке товар «Your Customer Rules!. Delivering the Me2B Experiences That Today's Customers Demand» или его аналог из списка ниже.
What you need to know about your customers Now more than ever, every interaction you have with customers is critical. Customers today have unlimited information at their fingertips—and can influence the purchase decisions and behaviors of millions of others. With this comes a shift in the balance of power, and every company must come to terms with the fact that the customer is in control. Interacting with customers in the way they want is an essential business strategy and in many industries, the key to business success. Executives still refer to B2B and B2C business models, as though companies control demand by going to customers with products and services. But as Bill Price and David Jaffe (authors of The Best Service is No Service) show, a new business model is emerging in which the customer directs the relationship. It is becoming a world of «Me2B»—one in which the customer, not the business, dictates the terms of engagement. In order for your business to thrive, you must create positive experiences to fulfill a range of customer needs. Though the mediums for customer engagement continuously evolve, Price and Jaffe show that customer needs remain unchanging. In Your Customer Rules!, they define a critical hierarchy of seven needs that your company can meet and apply as a methodology. Throughout this practical guidebook, Price and Jaffe share examples of companies who succeed by meeting these seven needs, including Amazon, Apple, IKEA, Nordstrom, USAA, Shoes of Prey, Vente-Privee, and Yamato Transport, as well as those that didn't. Your Customer Rules! offers tailored advice for companies at every stage, from nimble startups to legacy firms with established customer service practices—and everyone in between. With a simple, elegant solution for driving lasting value for customers, Your Customer Rules! is a clear guide for strengthening customer relationships and competing on more than price. It is essential reading for executives at all levels—business owners, marketing managers, and anyone who works directly with customers.
Информация о характеристиках, комплекте поставки, стране изготовления, внешнем виде и цвете товара носит справочный характер и взятая из открытых источников или размещена продавцом. Цена указана на дату: 07.05.2025 г. На текущий момент стоимость может отличаться. Предложение не является публичной офертой.
Your Customer Rules!. Delivering the Me2B Experiences That Today's Customers Demand продается в интернет-магазине ЛитРес
Эксперт: Святослав В., товарный критик
Дата рецензии: 9 июля 2025 года
Рекомендация к покупке положительная

Доставка покупки

    • В электронном виде;
    • Читать онлайн;
    • Скачать на компьютер или мобильные устройства.

Оплата заказа

    • Банковской картой;
    • электронными деньгами Яндекс-Деньги; WebMoney, Qiwi Кошелек, PayPal;
    • Наличными через терминалы;
    • Банковским переводом.
  • Наименование: ООО «ЛитРес»
  • ИНН: 7719571260

Рекомендуем аналогичные товары

Дополнительно из категории